Alt capitol

Micul meu blog abandonat! Imi cer scuze.. dar sa stii ca nu te-am uitat!
Am scris multe lucruri,care acum,recitindu-le...ma fac sa ma amuz de una singura,sau in unele cazuri,ma uimesc. Dar nu din cauza a ceea ce am scris,ci a sentimentelor care apar ca printr-o amintire,odata cu parcurgerea fiecarui rand.
Simt si resimt!
Cu siguranta nu mai am aceeasi pasiune in ceea ce priveste scrisul. Dar asta nu inseamna ca nu mai scriu! Scriu ..de fiecare data cand simt nevoia sa ma destind cu o astfel de activitate. Scriu unde apuc!
E mai usor si mai intim sa port in felul asta o conversatie cu mine insami! Gandurile mele sunt imprimate pe o oarecare fila,exprimand cu o anume precizie acea lume rationala nestiuta de nimeni.
Dar am sa incerc sa revin si la vechile mele obiceiuri.. pentru ca imi este dor! De aceea,vreau sa incep un nou capitol intitulat " Un altfel de jurnal..." in care voi insira lanturi de sentimente si ganduri.. aranjate frumos cu ajutorul cuvintelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu