Dor de vis.

Priveam spre cerul involburat de soare,
Cand parca la ureche,am auzit un glas.
Iar roua-n ochii mei simteam usor cum moare,
Si sufletul in urma a ramas.
Apoi,c-o ultima suflare
Spre tine capu-ncetul am intors,
Dar cred ca-i disparut in mare
Sau poate ,doar in gandul meu ai fost.
Mie dor sa-mi fi mereu  aproape
Si sa te simt pulsand prin vene,
Dar te-am pierdut de multa vreme
Iar tot ce tu mi-ai oferit si iubirea ce-am simtit,
Acum sunt  alte amintiri.
Picteaza-mi iarasi fericire, strangandu-ma usor in brate…
Si tine-mi inima in vise,rotindu-ma ca firu-n ate.
Iubeste-ma-n culori alese...saruta-ma incetisor..
Pe buzele`mi usor crapate,insetate de amor.
Mie dor…
Mie dor de-acel  fior ce la-m stiut, intr-o noapte de demult
Cand pe dealuri noi umblam,seara toata de-o pierdeam.
Si stateam imbratisati,ca doi prunci inamorati…
Stelele de le priveam,dimineata asteptam.
                                De-acel  fior ce l-am simtit, precum valul  pe nisip
Cand iubirea ne zambea si incetul ne orbea.
Mai ti minte cum era?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu